Nabór na stanowisko sekretarki
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko sekretarki
w Kancelarii Radców Prawnych Klatka i Partnerzy
z siedzibą w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 22/105.
Oferujemy umowę o pracę na zastępstwo.
Praca na pełnym etacie w godzinach 8.30 -16.30.
Zadania na stanowisku sekretarki:
- odbieranie i wysyłanie poczty,
- pilnowanie terminów wyznaczonych przez sądy, prokuraturę, kancelarie komornicze, urzędy lub inne organy do wysyłki dokumentów,
- prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- odbieranie i odpowiadanie na e-maile,
- umawianie spotkań z klientami,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
- rejestrowanie złożonych ofert,
- prowadzenie kalendarzy radców prawnych i pozostałych prawników oraz rejestracja czynności,
- sporządzenie wniosków, umów, pełnomocnictw,
- prowadzenie bazy danych teleadresowych klientów i kontrahentów,
- publikowanie informacji na stronach internetowych kancelarii,
- koordynowanie spotkań oraz podróży służbowych prawników,
- zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych,
- przygotowywanie kawy, herbaty, napojów i poczęstunków.
Wymagania:
Wymagane wykształcenie średnie.
Wymagana biegła obsługa komputera oraz znajomość Microsoft Office.
Wymagania: odpowiedzialność za terminowe wykonanie powierzonych zadań, bardzo dobra organizacja oraz planowanie pracy, samodzielność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, podzielność uwagi, wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie do zadań.
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
– życiorys
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: sekretariat@radca.prawny.com.pl
do piątku 16 września 2022 r.
- Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym ekspertem
/
/