Przejdź do treści

Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?

Zapraszamy do odsłuchania kolejnej wypowiedzi Radcy Prawnego Jędrzeja Klatki z Katowic dla Radia Eska. Tym razem został poruszony temat ,,Kto odpowiada za brak biletu w autobusie, jeżeli biletomat jest zepsuty?". Jędrzej Klatka: ,,Pasażer nie może odpowiadać za awarię biletomatu". Według specjalisty z prawa transportowego jeżeli w autobusie jest biletomat, pasażer ma prawo zakładać, że urządzenie będzie sprawne.

Szczegóły na ten temat dostępne są pod adresem: https://radca.prawny.com.pl/kto-odpowiada-za-brak-biletu-w-autobusie-jezeli-biletomat-jest-zepsuty/

 

 

Masz pytania?

Skontaktuj się z naszym ekspertem

/
/